image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
Pozvání na 8. zasedání zastupitelstva obce Krmelín - středa 6. prosince 2023
30
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa EKO-KOM a.s., č.j. 384/2023 ze dne 29.11.2023
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa EKO-KOM a.s., č.j. 967/2023 ze dne 29.11.2023
1 2 3
4 5 6 7
Obecně závazná vyhláška č. 5/2023 o místním poplatku z pobytu, od 1.1.2024
Obecně závazná vyhláška č. 3/2023 o místním poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci, od 1.1.2024
Obecně závazná vyhláška č. 6/2023 o místním poplatku za užívání veřejného prostranství, od 1.1.2024
Obecně závazná vyhláška č. 4/2023 o místním poplatku ze psů, od 1.1.2024
8 9 10
11 12
PLNÁ MOC (výkup přebytků elektřiny) mezi obcí Krmelín a spol. AZ Energies s.r.o., č.j. 1074/2023 ze dne 11.12.2023
13 14 15 16 17
18 19 20
Zápis z 8. zasedání zastupitelstva obce Krmelín konaného dne 6.12.2023
21 22
Záměr obce v souvislosti s převodem vlastnického práva k nem. věci mezi obcí Krmelín a TJ Sokol Krmelín a další náležitosti ke sportovní hale
Rozpočet obce Krmelín na rok 2024
Střednědobý výhled rozpočtu na roky 2025 - 2026
23 24
25 26 27 28 29
Rozpočtové opatření č. 19/2023
30 31
Smlouva o nájmu nebytových prostor mezi Obcí Krmelín a fa. GASTRODRINKS s.r.o., č.j. 1144/2023 ze dne 30.12.2023
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Nabídka práce na pozici vedoucí školní jídelny Základní školy a Mateřské školy - Hukvaldy

Nabídka práce na pozici vedoucí školní jídelny Základní školy a Mateřské školy - Hukvaldy



Základní škola a Mateřská škola Leoše Janáčka Hukvaldy, p.o, Hukvaldy 162, 739 46 Hukvaldy vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí školní jídelny – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

Předpoklady pro výkon pozice vedoucí školní jídelny:

  • vzdělání – středoškolské, nejlépe střední hotelová škola, střední ekonomická škola, dietní sestra nebo jiný příbuzný obor s maturitou, případně vyšší vzdělání v příbuzném oboru,
  • praxe v oboru vítána,
  • občanská a morální bezúhonnost,
  • organizační a řídící schopnosti, flexibilita,
  • znalost předpisů školního stravování včetně předpisů hygienických a dále pak souvisejících právních předpisů,
  • dobrý zdravotní stav,
  • výhodou jsou zkušenosti s řízením provozu.

Náležitosti písemné přihlášky:

  • název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, příp. korespondenční adresa, kontaktní spojení (telefonní číslo, příp. e-mail) a podpis.
  • K přihlášce je nutné přiložit:
  • kopie dokladů o průběhu zaměstnání a délce odborné praxe, včetně funkčního zařazení,
  • strukturovaný životopis,
  • kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto konkurzního řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

Předpokládaný nástup: 1. 11. 2023

Písemnou přihlášku s uvedenými doklady zašlete do 13. 10. 2023 na adresu Základní škola Mateřská škola Leoše Janáčka Hukvaldy, p.o., Hukvaldy 162, 739 46 Hukvaldy nebo e-mailem: info@zshukvaldy.cz.

 

Bližší informace podá ředitelka školy Mgr. Alena Lévová, tel. 724 217 985