image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
Usnesení KÚ MSK k zahájení přezkumného řízení v souvislosti s OOP - Územní plán obce Krmelín
4 5 6 7
8
Objednávka č. 1/2024 Dopracování projektové dokumentace "Pumptrack Krmelín"
9
Objednávka č. 2/2024 Geologický průzkum pro rozšíření hřbitova Krmelín
10 11 12 13 14
15
Zápis z 28. jednání rady obce Krmelín dne 9.10.2023
16
Výroční zpráva o poskytování informací Obce Krmelín za rok 2023
Zápis z 29. jednání rady obce Krmelín dne 23.10.2023
17
Zápis z 30. jednání rady obce Krmelín dne 6.11.2023
Objednávka č. 3/2024 Realizace izolovaného hromosvodu na budově Obecního úřadu Krmelín
18
Informace pro občany k dani z nemovitých věcí v roce 2024
Zápis z 31. jednání rady obce Krmelín dne 20.11.2023
19
Zápis z 32. jednání rady obce Krmelín dne 4.12.2023
20
Zápis z 33. jednání rady obce Krmelín dne 18.12.2023
21
Zápis z 34. jednání rady obce Krmelín dne 8.1.2024
22 23 24 25
Smlouva o poradenské činnosti mezi Obcí Krmelín a fa. INNOVA Int. s.r.o., č.j. 1028/2023 ze dne 24.1.2024
26 27
VV - Oznámení o konání veř. projednání návrhu Aktualizace č. 8b Zásad územního rozvoje MSK
28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Nabídka práce na pozici vedoucí školní jídelny Základní školy a Mateřské školy - Hukvaldy

Nabídka práce na pozici vedoucí školní jídelny Základní školy a Mateřské školy - Hukvaldy



Základní škola a Mateřská škola Leoše Janáčka Hukvaldy, p.o, Hukvaldy 162, 739 46 Hukvaldy vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí školní jídelny – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

Předpoklady pro výkon pozice vedoucí školní jídelny:

  • vzdělání – středoškolské, nejlépe střední hotelová škola, střední ekonomická škola, dietní sestra nebo jiný příbuzný obor s maturitou, případně vyšší vzdělání v příbuzném oboru,
  • praxe v oboru vítána,
  • občanská a morální bezúhonnost,
  • organizační a řídící schopnosti, flexibilita,
  • znalost předpisů školního stravování včetně předpisů hygienických a dále pak souvisejících právních předpisů,
  • dobrý zdravotní stav,
  • výhodou jsou zkušenosti s řízením provozu.

Náležitosti písemné přihlášky:

  • název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, příp. korespondenční adresa, kontaktní spojení (telefonní číslo, příp. e-mail) a podpis.
  • K přihlášce je nutné přiložit:
  • kopie dokladů o průběhu zaměstnání a délce odborné praxe, včetně funkčního zařazení,
  • strukturovaný životopis,
  • kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto konkurzního řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

Předpokládaný nástup: 1. 11. 2023

Písemnou přihlášku s uvedenými doklady zašlete do 13. 10. 2023 na adresu Základní škola Mateřská škola Leoše Janáčka Hukvaldy, p.o., Hukvaldy 162, 739 46 Hukvaldy nebo e-mailem: info@zshukvaldy.cz.

 

Bližší informace podá ředitelka školy Mgr. Alena Lévová, tel. 724 217 985

 


TOPlist