image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1
Archív objednávek obce Krmelín - rok 2023
Objednávka č. 18/2023 Zhotovení dešťového odvodnění ulice Stará cesta v Krmelíně
2 3 4 5
6
Rozpočtové opatření č. 18/2023
Objednávka č. 19/2023 Instalace mobiliáře v obci Krmelín
7
Smlouva o smlouvě budoucí o zřízení služebnosti inženýrské sítě, č.j. 677/2023 ze dne 6.11.2023
8 9
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa. ČEZ Distribuce a.s., č.j. 969/2023 ze dne 8.11.2023
10 11 12
13
Objednávka č. 20/2023 Provedení prací a dodávek na kanalizačních čerpacích stanicích v majetku obce pro zajištění plynulého provozu i při výpadcích elektrické energie
14 15 16
Objednávka č. 21/2023 Stolní pohlednicové kalendáře na rok 2024
17 18 19
20
Návrh rozpočtu obce Krmelín na rok 2024
21
Návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2025 - 2026
Smlouva o dílo mezi Obcí Krmelín a fa 2K Consulting s.r.o., č.j. 890/2023 ze dne 20.11.2023
22 23
Smlouva o dílo mezi Obcí Krmelín a fa. p. Martin Mácha, č.j. 1055/2023 ze dne 22.11.2023
24 25 26
27 28 29
Pozvání na 8. zasedání zastupitelstva obce Krmelín - středa 6. prosince 2023
30
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa EKO-KOM a.s., č.j. 384/2023 ze dne 29.11.2023
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa EKO-KOM a.s., č.j. 967/2023 ze dne 29.11.2023
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Nabídka práce na pozici vedoucí školní jídelny Základní školy a Mateřské školy - Hukvaldy

Nabídka práce na pozici vedoucí školní jídelny Základní školy a Mateřské školy - Hukvaldy



Základní škola a Mateřská škola Leoše Janáčka Hukvaldy, p.o, Hukvaldy 162, 739 46 Hukvaldy vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí školní jídelny – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

Předpoklady pro výkon pozice vedoucí školní jídelny:

  • vzdělání – středoškolské, nejlépe střední hotelová škola, střední ekonomická škola, dietní sestra nebo jiný příbuzný obor s maturitou, případně vyšší vzdělání v příbuzném oboru,
  • praxe v oboru vítána,
  • občanská a morální bezúhonnost,
  • organizační a řídící schopnosti, flexibilita,
  • znalost předpisů školního stravování včetně předpisů hygienických a dále pak souvisejících právních předpisů,
  • dobrý zdravotní stav,
  • výhodou jsou zkušenosti s řízením provozu.

Náležitosti písemné přihlášky:

  • název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, příp. korespondenční adresa, kontaktní spojení (telefonní číslo, příp. e-mail) a podpis.
  • K přihlášce je nutné přiložit:
  • kopie dokladů o průběhu zaměstnání a délce odborné praxe, včetně funkčního zařazení,
  • strukturovaný životopis,
  • kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto konkurzního řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

Předpokládaný nástup: 1. 11. 2023

Písemnou přihlášku s uvedenými doklady zašlete do 13. 10. 2023 na adresu Základní škola Mateřská škola Leoše Janáčka Hukvaldy, p.o., Hukvaldy 162, 739 46 Hukvaldy nebo e-mailem: info@zshukvaldy.cz.

 

Bližší informace podá ředitelka školy Mgr. Alena Lévová, tel. 724 217 985