image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
VV - OOP - Stanovení přechodné úpravy provozu na silnicích II. a III. třídy, v působnosti Magistrátu města Frýdku-Místku v r. 2025
25
VV - OOP - Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - chodník v úseku ul. Lipová-ul. Včelařská
26 27 28
Objednávka č. 3/2025 Projektová dokumentace pro společné povolení, vč. inženýrských činností "Volnočasové hřiště pro SDH"
1 2
3
Návrh rozpočtu SMOPO na rok 2025
Návrh - střednědobý výhled rozpočtu SMOPO na roky 2025 - 2027
4 5
Pozvání na 13. zasedání Zastupitelstva obce Krmelín - středa 12. března od 17 hod.
6 7 8 9
10 11 12 13 14
Rozpočtové opatření č. 2/2025
15 16
17
VV - o návrhu OOP - pro stanovení místní úpravy provozu na poz. komunikacích a výzva k uplatnění připomínek nebo námitek - ul. Benátská
Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu obce Krmelín č.j. OÚKr 178/2025 - TJ Sokol Krmelín
18
Zápis z 13. zasedání zastupitelstva obce Krmelín konaného dne 12.3.2025
19 20
VV - opatření obecné povahy - pro stanovení přechodné úpravy provozu na MK - vodovodní přípojka pro mytí FV panelů - ul. U Paleska
21 22 23
24 25 26 27 28
Objednávka č. 4/2025 Oprava a údržba památníků I. a II. světové války v Krmelíně na ul. Brušperské
29 30
31
Zápis z 64. jednání Rady obce Krmelín ze dne 17.2.2025
1
ÚVS - Nařízení SVS MVO č.j. SVS/2025/050088, kterým se mění mimořádné veterinární opatření č.j. SVS/2025/048516 ze dne 27.3.2025 vydaných k ochraně státního území ČR před nebezpečím zavlečení nebezpečné nákazy slintavky a kulhavky z Maďarska a SR
Objednávka č. 6/2025 Rekonstrukce rozvodů EE v bytě Sportovní haly V. Máchy v Krmelíně
2
Informace MZ a SVS týkající se aktuální situace ohledně možného šíření virového onemocnění slintavky a kulhavky (SLAK) v Evropě.
3 4
ÚVS - Nařízení SVS č.j. SVS/2025/052775, kterým se mění mimořádné veterinární opatření č.j. SVS/2025/050097 ze dne 3.4.2025 vydaných k ochraně státního území ČR před nebezpečím zavlečení nebezpečné nákazy slintavky a kulhavky z Maďarska a SR
Záměr obce Krmelín na směnu nemovitých věcí (pozemků) č.j OÚKr 229/2025
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí, středa od 8:00 do 11:00 hodin a od 12:00 do 16:45hodin

    čtvrtek od 8:00 do 11:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 558 674 046+420 730 134 197
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu krmelin@krmelin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Kostelní 70, 739 24 Krmelín

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Obci Krmelín, Kostelní 70, 739 24 Krmelín úředních dnech a hodinách:

pondělí, středa od 8:00 do 11:00 hodin a od 12:00 do 16:45hodin

čtvrtek od 8:00 do 11:00 hodin.

Telefonické podání: +420 558 674 046+420 730 134 197
Poštou na adresu Obecní úřad, Kostelní 70, 739 24 Krmelín
Elektronicky na e-mail: krmelin@krmelin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: teubnsg
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Kostelní 70, 739 24 Krmelín.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) -
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 -
- oboustranně formát A4 -
- jednostranně formát A3 -
- oboustranně formát A3 -
- kompaktní disk (CD) -
paušál provozních nákladů (materiál, energie) -
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře