image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31
Objednávka č. 13/2023 Mobiliář pro obec Krmelín
Objednávka č. 14/2023 Pasport budovy č.p. 415
Zápis ze 15. jednání Rady obce konané dne 15.5.2023
1
Volební řád školské rady s účinností od 1.9.2023
Dodatek ke smlouvě mezi Obcí Krmelín a fa. ANTEE s.r.o., č.j. 735/2023 ze dne 7.8.2023
2 3
4
Oznámení SMOPO o zveřejnění všech schválených dokumentů týkajících se hodpodaření ke dni 4.9.2023
Zápis z 16. jednání Rady obce konané dne 29.5.2023
5
Zásady zpracování a ochrany osobních informací (GDPR) v obci Krmelín - aktualizace k 1.9.2023
Zápis z 17. jednání Rady obce konané dne 5.6.2023
6
Zápis z 18. jednání Rady obce konané dne 19.6.2023
7
Zápis z 19. jednání Rady obce konané dne 10.7.2023
8
Zápis z 20. jednání Rady obce konané dne 31.7.2023
Rozpočtové opatření č. 16/2023
9
Zápis z 21. jednání Rady obce konané dne 11.8.2023
10
Zápis z 22. jednání Rady obce konané dne 14.8.2023
11
Zápis z 23. jednání Rady obce konané dne 14.8.2023
12
Zápis z 24. jednání Rady obce konané dne 28.8.2023
VV - OOP - Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích - „DNY NATO V OSTRAVĚ & DNY VZDUŠNÝCH SIL AČR 2023“
Informace o 7. zasedání Zastupitelstva obce Krmelín - středa 20.9.2023
13
Zápis z 25. jednání Rady obce konané dne 29.8.2023
14 15 16 17
18
Zápis z 26. jednání Rady obce konané dne 11.9.2023
19 20 21 22
Odpověď na žádost dle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím č.j. OÚkr/880/2023
23 24
25
Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu obce Krmelín č.j. OÚKr/869/2023 - TJ Sokol Krmelín ze dne 25.9.2023
26 27
Objednávka č. 15/2023 Vypracování územní studie ÚS2 - Krmelín ul. Zahradnická
Rozpočtové opatření č. 17/2023
Obecně závazná vyhláška č. 1/2023 o stanovení podmínek pro pořádání, průběh a ukončení veřejnosti přístupných akcí, a jiných kulturních podniků z důvodu zajištění veřejného pořádku (zjedn.)
Nařízení obce Krmelín č. 2/2023, kterým se vydává Tržní řád
Zápis z 7. zasedání zastupitelstva obce Krmelín konaného dne 20.9.2023
28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí, středa od 8:00 do 11:00 hodin a od 12:00 do 16:45hodin

    čtvrtek od 8:00 do 11:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 558 674 046+420 730 134 197
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu krmelin@krmelin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Kostelní 70, 739 24 Krmelín

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Obci Krmelín, Kostelní 70, 739 24 Krmelín úředních dnech a hodinách:

pondělí, středa od 8:00 do 11:00 hodin a od 12:00 do 16:45hodin

čtvrtek od 8:00 do 11:00 hodin.

Telefonické podání: +420 558 674 046+420 730 134 197
Poštou na adresu Obecní úřad, Kostelní 70, 739 24 Krmelín
Elektronicky na e-mail: krmelin@krmelin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: teubnsg
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Kostelní 70, 739 24 Krmelín.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) -
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 -
- oboustranně formát A4 -
- jednostranně formát A3 -
- oboustranně formát A3 -
- kompaktní disk (CD) -
paušál provozních nákladů (materiál, energie) -
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře