image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1
Archív objednávek obce Krmelín - rok 2023
Objednávka č. 18/2023 Zhotovení dešťového odvodnění ulice Stará cesta v Krmelíně
2 3 4 5
6
Rozpočtové opatření č. 18/2023
Objednávka č. 19/2023 Instalace mobiliáře v obci Krmelín
7
Smlouva o smlouvě budoucí o zřízení služebnosti inženýrské sítě, č.j. 677/2023 ze dne 6.11.2023
8 9
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa. ČEZ Distribuce a.s., č.j. 969/2023 ze dne 8.11.2023
10 11 12
13
Objednávka č. 20/2023 Provedení prací a dodávek na kanalizačních čerpacích stanicích v majetku obce pro zajištění plynulého provozu i při výpadcích elektrické energie
14 15 16
Objednávka č. 21/2023 Stolní pohlednicové kalendáře na rok 2024
17 18 19
20
Návrh rozpočtu obce Krmelín na rok 2024
21
Návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2025 - 2026
Smlouva o dílo mezi Obcí Krmelín a fa 2K Consulting s.r.o., č.j. 890/2023 ze dne 20.11.2023
22 23
Smlouva o dílo mezi Obcí Krmelín a fa. p. Martin Mácha, č.j. 1055/2023 ze dne 22.11.2023
24 25 26
27 28 29
Pozvání na 8. zasedání zastupitelstva obce Krmelín - středa 6. prosince 2023
30
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa EKO-KOM a.s., č.j. 384/2023 ze dne 29.11.2023
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa EKO-KOM a.s., č.j. 967/2023 ze dne 29.11.2023
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: epodatelna@krmelin.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Krmelín
Kostelní 70
739 24 Krmelín

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 – 11:00, 12:00 – 16:45
úterý 8:00 – 11:00, 12:00 – 15:30
středa 8:00 – 11:00, 12:00 – 16:45
čtvrtek 8:00 – 11:00, 12:00 – 15:00
pátek 8:00 – 11:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)