image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu obce Krmelín č.j. OÚKr/869/2023 - TJ Sokol Krmelín ze dne 25.9.2023
26 27
Objednávka č. 15/2023 Vypracování územní studie ÚS2 - Krmelín ul. Zahradnická
Rozpočtové opatření č. 17/2023
Obecně závazná vyhláška č. 1/2023 o stanovení podmínek pro pořádání, průběh a ukončení veřejnosti přístupných akcí, a jiných kulturních podniků z důvodu zajištění veřejného pořádku (zjedn.)
Nařízení obce Krmelín č. 2/2023, kterým se vydává Tržní řád
Zápis z 7. zasedání zastupitelstva obce Krmelín konaného dne 20.9.2023
28 29 30 1
2
Výběrové řízení - administrativní pracovník obce Krmelín
3
Dodatek č. 1 Smlouvy o dílo mezi obcí Krmelín a fa. FINKIS a.s., č.j. 923/2023 ze dne 2.10.2023
4 5 6 7 8
9 10 11
Zápis z 27. jednání Rady obce konané dne 25.9.2023
Smlouva o dílo mezi Obcí Krmelín a fa. p. Milan Sauer, č.j. 929/2023 ze dne 10.10.2023
12 13
Smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu MSK mezi Moravskoslezským krajem a Obcí Krmelín, č.j. 854/2023 ze dne 12.10.2023
14 15
16 17
Objednávka č. 16/2023 Odvodnění ulice Na skalce v Krmelíně
18
Objednávka č. 17/2023 Elektroinstalace pro budovu márnice na hřbitově v Krmelíně
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa. ČEZ Distribuce a.s., č.j. 924/2023 ze dne 17.10.2023
19 20
Smlouva o dílo mezi Obcí Krmelín a fa. p. ing. Igor Sauer - IngPLAN, č.j. 978/2023 ze dne 19.10.2023
21 22
23
VV - OOP - Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích - Silnice I/58 Krmelín
24 25 26
Smlouva mezi obcí Krmelín a fa. ČEZ Distribuce a.s., č.j. 951/2023 ze dne 25.10.2023
27 28 29
30 31 1
Archív objednávek obce Krmelín - rok 2023
Objednávka č. 18/2023 Zhotovení dešťového odvodnění ulice Stará cesta v Krmelíně
2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: epodatelna@krmelin.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Krmelín
Kostelní 70
739 24 Krmelín

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 – 11:00, 12:00 – 16:45
úterý 8:00 – 11:00, 12:00 – 15:30
středa 8:00 – 11:00, 12:00 – 16:45
čtvrtek 8:00 – 11:00, 12:00 – 15:00
pátek 8:00 – 11:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)