image

Horní menu

Test

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31
Objednávka č. 13/2023 Mobiliář pro obec Krmelín
Objednávka č. 14/2023 Pasport budovy č.p. 415
Zápis ze 15. jednání Rady obce konané dne 15.5.2023
1
Volební řád školské rady s účinností od 1.9.2023
Dodatek ke smlouvě mezi Obcí Krmelín a fa. ANTEE s.r.o., č.j. 735/2023 ze dne 7.8.2023
2 3
4
Oznámení SMOPO o zveřejnění všech schválených dokumentů týkajících se hodpodaření ke dni 4.9.2023
Zápis z 16. jednání Rady obce konané dne 29.5.2023
5
Zásady zpracování a ochrany osobních informací (GDPR) v obci Krmelín - aktualizace k 1.9.2023
Zápis z 17. jednání Rady obce konané dne 5.6.2023
6
Zápis z 18. jednání Rady obce konané dne 19.6.2023
7
Zápis z 19. jednání Rady obce konané dne 10.7.2023
8
Zápis z 20. jednání Rady obce konané dne 31.7.2023
Rozpočtové opatření č. 16/2023
9
Zápis z 21. jednání Rady obce konané dne 11.8.2023
10
Zápis z 22. jednání Rady obce konané dne 14.8.2023
11
Zápis z 23. jednání Rady obce konané dne 14.8.2023
12
Zápis z 24. jednání Rady obce konané dne 28.8.2023
VV - OOP - Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích - „DNY NATO V OSTRAVĚ & DNY VZDUŠNÝCH SIL AČR 2023“
Informace o 7. zasedání Zastupitelstva obce Krmelín - středa 20.9.2023
13
Zápis z 25. jednání Rady obce konané dne 29.8.2023
14 15 16 17
18
Zápis z 26. jednání Rady obce konané dne 11.9.2023
19 20 21 22
Odpověď na žádost dle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím č.j. OÚkr/880/2023
23 24
25
Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu obce Krmelín č.j. OÚKr/869/2023 - TJ Sokol Krmelín ze dne 25.9.2023
26 27
Objednávka č. 15/2023 Vypracování územní studie ÚS2 - Krmelín ul. Zahradnická
Rozpočtové opatření č. 17/2023
Obecně závazná vyhláška č. 1/2023 o stanovení podmínek pro pořádání, průběh a ukončení veřejnosti přístupných akcí, a jiných kulturních podniků z důvodu zajištění veřejného pořádku (zjedn.)
Nařízení obce Krmelín č. 2/2023, kterým se vydává Tržní řád
Zápis z 7. zasedání zastupitelstva obce Krmelín konaného dne 20.9.2023
28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: epodatelna@krmelin.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Krmelín
Kostelní 70
739 24 Krmelín

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8:00 – 11:00, 12:00 – 16:45
úterý 8:00 – 11:00, 12:00 – 15:30
středa 8:00 – 11:00, 12:00 – 16:45
čtvrtek 8:00 – 11:00, 12:00 – 15:00
pátek 8:00 – 11:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)